Arassoft CRM & COGS müşteri ilişkileri yönetimi (CRM), satış yönetimi, satılan malların maliyeti (COGS), stok ve tahsilat yönetimini birleştiren özel bir yazılımdır. Bu yazılım ile;
Müşteri Yönetimi:
- Müşteri ve kontak takibi (teklif ve sipariş geçmişi, anlık durum)
- Teklif oluşturma, gönderme ve onaylama süreçleri
- Müşteri sipariş yönetimi
- Siparişe bağlı satın alma yönetimi
- Teslimat ve stok takibi
Satış Ekibi Yönetimi:
- Hedeflenen ve gerçekleşen ciro takibi
- Müşteri alacaklarının anlık izlenmesi
- Müşteri Ziyareti Modülü
- Araç GPS entegrasyonu ile iş verimliliğinde artış
Genel Yönetim ve Raporlama:
- Tüm verilerin anlık ve kronolojik raporlanması
- Ciro, karlılık, maliyet raporları (yıllık, dönemlik, 3 aylık)
- Ürün kodu, ailesi veya özelliklerine göre ciro ve maliyet analizleri
- Personel ciro ve karlılık raporları
Alt yapı olarak Microsoft SQL veritabanı kullanılmaktadır. Bu nedenle veri tabanındaki bilgiler hemen her program veya uygulama ile entegre edilebilmektedir.
• Ziyarete gidilen müşterilerin anlık olarak geçmişe ait tüm verisini görebilirsiniz. (Yapılan ziyaretler, teklifleriniz, siparişler, açık siparişler, ödeme durumu vb.)
• Teklif hazırlama ekranında müşterinin tüm datası ile ürünün stok durumunu tek seferde görüp teklif oluşturabilirsiniz.
• Yönetici sayfası ile tüm veriyi tek ekranda görüp anlık raporlayabilirsiniz.
• Gerçek verilerle istenilen zaman aralıkları için şirket verilerinden çalışan karnelerine her an kullanıma hazır sunum sayfaları ile kontrol sizde.
• Stoğunuzdaki rezerve, demo ve arızalı ürünleri yönetebilirsiniz.
• E-Mail yoluyla, müşterilerinize bildirim yapabilir, E-Mail ya da tablet, telefon, el terminali gibi cihazları kullanarak teklif formlarınızı müşterilerinize onaylatabilirsiniz.
• Masraf formları ile personel ve genel masrafları sisteme girip raporlayabilir, maliyet hesaplaması yapabilirsiniz.